Ledlenser - 7 let garancije
Ledlenser je na voljo za vse vaše pričakovane (in nepričakovane) izzive - tudi za vaš najbolj neprijeten trenutek. Zelo si prizadevamo, da bi vam svetilke Ledlenser zagotovile dolgoletno zanesljivo storitev. Če gre pa karkoli narobe, pa smo za vas pripravili 7-letno garancijo (če izdelek registrirate).
Obseg garancije
Garancija proizvajalca velja za vse izdelke, ne velja pa za Solidline, Lite Wallet, Kid svetilke, Workers friend, TFX serijo ter za izdelke Ledlenser K-Serije (razen za K3).
Garancijski rok za izdelek, ki ste ga izbrali, je dve leti (sedem let, če je registriran na spletni strani www.ledlenser.com) od datuma nakupa. Garancija ne velja za alkalne baterije, etuije, daljinska stikala, barvne filtre in površinske premaze. Za pravilno delovanje polnilnih baterij in Powercase velja garancijsko obdobje 24 mesecev. Zahtevki po tej garanciji veljajo le, če se na izdelku ne odkrije nobene škode ali znakov obrabe zaradi uporabe, ki je drugačna od predvidene s strani proizvajalca. Veljajo tudi le, če se na izdelku ne odkrije nobenih znakov popravil ali drugih motenj s strani kupca ali serviserjev, ki jih ni pooblastil proizvajalec. Poškodbe zaradi puščajočih baterij ne pomenijo napake izdelka. Če želite prijaviti škodo, se obrnite na proizvajalca baterij. Garancija zajema le menjave in popravila. Zahtevki, ki presegajo navedbe v garanciji – zlasti za odškodnino – so izključeni.
Garancijski zahtevki
Če se na vašem izdelku v garancijskem roku odkrije napako, se obrnite na ustreznega zastopnika v vaši državi in mu predstavite originalno dokazilo o nakupu (na katerem sta naveden datum nakupa in ime prodajalca).
Stroške pošiljanja blaga krijete vi.
Vaša svetilka bo pregledana in po potrebi poslana v nemški servisni center Ledlenser. Po natančnem pregledu, kaj je v resnici narobe, se bodo odločili, ali jo je potrebno popraviti, narediti vzdrževalna dela ali je treba zamenjati celotno svetilko ali samo del. Če popravilo ne bo mogoče, bodo svetilko zamenjali.
Garancija storitve Ledlenser
Če imate izdelek Ledlenser, za katerega menite, da ne ustreza vašim pričakovanjem, nam pošljite e-pošto na info@ledlenser.si s svojimi kontaktnimi podatki in opisom napake ali škode.
Vključitev fotografij napake zelo pomaga pri reševanju zahtevkov. Naredili bomo vse, da ga popravimo / zamenjamo v skladu z obljubo garancije.
Izjeme
Ta garancija zajema samo prvotnega / primarnega lastnika in ne zajema zlorabe, spreminjanja, kraje, izgube ali nepooblaščene in/ali nerazumne uporabe vašega izdelka Ledlenser. Ta garancija ne zajema ovitkov, dodatkov, gravur, barvnih oblog ali čiščenja.
Koliko časa traja postopek uveljavljanja garancije Ledlenser?
Dejanski čas se sicer razlikuje. Če je svetilko možno popraviti v sloveniji je proces kratek. Če pa je potrebno svetilko poslati v servisni center v Nemčiji pa lahko traja 4-8 tednov.
Ali je postopek uveljavljanja garancije brezplačen?
Pogoj za uveljavljanje garancije je priložitev računa. Za vse, ki so izdelek kupili v Sloveniji in priložijo račun, je pošiljanje svetilke v Nemčijo BREZPLAČNO. Izdelek dostavite na sedež Ledlenser Slovenija, Borovec 31, 1236 Trzin. Ko je izdelek popravljen oz. vrnjen iz Nemčije, pa ga enako prevzamete na sedežu. Izdelek lahko tudi pošljete po pošti. V tem primeru vam bomo tudi mi vrnili izdelek po pošti in zaračunali poštnino v znesku 3 € z ddv.
Vsi, ki ne morejo predložiti računa ali pa so izdelek kupili izven Slovenije, pa morajo plačati manipulativen strošek v višini 20€ z ddv.